På G

Publicerat: 17 maj, 2016 i På svenska
Etiketter:, ,

Jag känner att jag är på g med det det här bloggandet. Vilket för min del brukar betyda att det här inlägget och 3-4 till skrivs under maj månad och så återkommer jag på nytt i oktober. Kidsen äter kvällsmat här bredvid och N drar kurs för blivande tvillingföräldrar, om dom bara visste ;-P. Så nu finns det tid för ett inlägg.

Ja träningen vilket skulle bli huvudtema för den här bloggen går väl rätt bra. Våra 10 pt-sessioner var färdiga för ja, får se om vi tar en fortsättning till hösten för nog är det bra att med nån som berättar hur man ska göra fast man nu ändå vet. Jag har för övrigt börjat cykla till mitt jobb(6,5 km) på dagsskiftena. Dom påstår att det är för jävligt att cykla hem efter ett nattskift men jag ska nog testa det ännu =)

kommentarer
  1. Stephanie skriver:

    Tvillingar ja, oh dear. Jag beundrar er för att ni överlevt. ‘

    Roligt att höra att träningen går framåt och fint att ni unnat er en PT för att komma igång ordentligt 🙂 För mig fungerar det rätt bra med att ha en pulsklocka på mig, för då är jag motiverad till att jobba mer när jag ser vad man förbränner. Du måste berätta hur cyklingen går, strongt att cykla 12 km varje dag! (eller 13 egentligen).

    • dojle74 skriver:

      Haha bör väl nämnas att eftersom jag jobbar långa skift vilket betyder mindre arbetsdagar och jag använder inte cykeln när jag jobbar natt så blir min cykling i praktiken: 2 dagar åka cykel, 8 dagar åka bil eller vara ledig =).

Kommentera

