Nu är jag med

Publicerat: 23 juni, 2015 i blogga
Etiketter:,

Nu är min blogg länkad på Blogoteket. De som redan finns där verkar komma från samhällets alla sidor så man borde både kunna ge och få kommentarer till/från andra bloggare med ett helt annat synsätt än en själv. Det verkar lovande.

Svenskfinland är ju rätt litet så det finns en risk att man börjar idka självcensur när alla finlandssvenska bloggare finns på ett ställe. Eller så finner man det inspirerande att skriva med ”känt folk”. Det återstår att se.

kommentarer
  1. Stephanie skriver:

    Jag väntar på fortsättningen av experimentet 🙂

    • dojle74 skriver:

      För att ha startat en träningsblogg ligger jag väldigt mycket på latsidan nu men jag får väl skriva desto mer istället då ^^

Kommentera

