Träningsbloggen x3

Publicerat: 15 april, 2015 i träning
Etiketter:,

Jag är visst lite lat med min nya blogg. Däremot har jag varit desto aktivare med träningen den SENASTE veckan. Före det låg jag på latsidan en vecka, kanske 1,5. Frågar man N skulle hon nog påstå att det var två veckor. Utan att gå in på desto mer detaljer så hade 2/3 av barnen nåt som gick på dagis och var magrelaterat och så även föräldrarna. Så jag kände mig svag och trött en vecka =).

Men I fredags var det comeback med ca 1 timme i salen då jag tog mig tid att testa nästan alla Hoist-maskiner. Sen på söndag venyttely och igår kväll 1 timme bodypump.

kommentarer
  1. oops skriver:

    Magrelaterade åkommor hindrar effektivt träningen, men bra om det är överkommet kapitel nu. Holst maskinen och bodypump är okända för mig, men emellanåt känns det som jag skulle ha blivit bodypumpad i midjan. Får väl slänga mig över cykelramen snart.

    • dojle74 skriver:

      Det där med träningslust brukar komma och gå lite i mitt fall och så där ärligt talat så blev nog pausen lite längre än min magflunsa 😊. Men cykelramen är bra för benen och svetten 😊

Kommentera

