Biblioteket

Publicerat: 2 april, 2015 i barn, bloggande, utbildning
Etiketter:, , , , ,

Ifall nån har missat det, troligtvis större delen av dom ca 10 personer som råkat landa i det här inlägget, så har jag alltså tagit en paus med min Blogspot-blogg och jag tänkte köra den här en tid nu. Återstår att se om det blir tillfälligt eller permanent.

Så vad händer i verkliga livet? N den äldre är i förskolan idag så vi tänkte nån gång under eftermiddagen ta med tvillingarna till biblioteket och låna lite böcker. Dom flesta barn-böcker vi har är modellen med lite tjockare sidor så dom inte ska gå att riva sönder. Jag kan berätta att det inte har varit något större hinder. Så nu ska vi låna lite böcker man kan läsa åt dom då dom nu blivit större och förståndigare- Böckerna hålls hela och dom lyssnar faktiskt.

kommentarer
  1. oops skriver:

    Så du har ett par twinns hemma. Här hos oss finns det också två sessor som ständigt försöker få mig att göra det de vill. Vad vore livet utan dessa. Mina sessor närmar sig tonåren så fasonerna och deras tankar går i kanske andra banor än mina.

Kommentera

